in

Wanneer de honden sterven, wil het gezin de hondenbrokken retourneren – het bedrijf reageert dan fantastisch

Wanneer we huisdieren adopteren, worden ze vaak een deel van de familie. We weven snel nauwe banden met onze geliefde viervoeters en ze geven die liefde aan ons terug door hun loyaliteit en vriendschap.

Deze levenslange vriendschappen zijn goud waard, daarom is het altijd een tragisch moment als het gaat om afscheid nemen van een geliefd huisdier. Het verdriet dat volgt is vaak net zo groot als het verlies van een lid van het eigen gezin.

Het verdriet was zo immens voor de familie die hun twee honden op hetzelfde weekend verloren, zo schrijft Animal Channel.

Laura Waltenburgs besloot toen om een artikel op Facebook te schrijven over de tragische gebeurtenis die haar zus onlangs heeft meegemaakt. Haar zus had twee honden waarvan ze meer hield dan gelijk wat ter wereld. Maar helaas stierven beide honden de een na de ander.

Terwijl het gezin net hun twee geliefde honden hadden verloren en in rouw waren, ontvingen ze een zak hondenbrokken die ze online hadden besteld bij het Amerikaanse bedrijf Chewy.

Lees ook  ‘Behandel aambeien niet door bevroren frietjes in je achterste te proppen’.

Dit was een trieste herinnering voor het gezin, nu de honden er niet meer waren.

De familie was vergeten dat ze twee grote zakken met hondenvoer van 10 kg hadden besteld. En aangezien ze het hondenvoer niet langer nodig hadden, besloot de familie het bedrijf te schrijven met de vraag of ze de hondenbrokken konden retourneren.

Ze legden hun situatie uit en vroegen of ze het geld konden terugkrijgen, om nog maar te zwijgen over de verzendkosten die ze zouden moeten betalen bij het terugsturen van 20 kg hondenvoer.

Maar het antwoord die ze toen ontvingen hadden ze helemaal niet verwacht.

Het bedrijf Chewy betaalde het geld onmiddellijk terug aan de familie en vroeg hen dit hondenvoer te schenken aan het dichtstbijzijnde dierenasiel, in plaats van de hondenbrokken terug te sturen naar het bedrijf. Toen vroeg het bedrijf of ze een foto konden sturen van de honden die ze dan zouden plaatsen op hun website als herinnering aan de honden.

Lees ook  Man gooit hete koffie in gezicht serveerster omdat ze kopje met linkerhand neerzette.

En de empathie die dit bedrijf toonde stopte daar niet!

Een paar dagen later klopte iemand op de deur. Een bloemist bracht namelijk een boeket bloemen op verzoek van het bedrijf, om hun medeleven te tonen aan de familie.

Toen Laura haar verhaal vertelde op de Facebook-pagina Love What Matters, lieten de positieve opmerkingen niet lang op zich wachten. Verschillende mensen deelden hun eigen ervaringen met het bedrijf Chewy, en die waren bijna allemaal positief.

Er was bijvoorbeeld een vrouw die vertelde over haar hond, genaamd Joy, die gediagnosticeerd werd met kanker en uiteindelijk stierf aan de gevolgen hiervan. Het bedrijf Chewy volgde het gevecht van Joy en na de dood van haar hond ontving ze een mooi schilderij als gedenkteken.

We respecteren echt de empathie van dit bedrijf! Dit is de manier om met je klanten om te gaan! Deel dit artikel als je hier ook mee akkoord gaat!

Vader beschaamd nadat hij de moeilijke beslissing nam om de stekker uit zijn 3-jarige zoon te trekken.

Zwangere tiener door ouders naar psychiatrisch ziekenhuis gestuurd – 44 jaar later neemt ze wraak