in

Vrouw vergeet haar oplader te ontkoppelen – als haar baby erin bijt krijgt ze ernstige verwondingen aan haar mond

Iedereen die kinderen heeft, weet dat het onmogelijk is om ze de hele tijd in de gaten te houden.

Het maakt niet uit hoeveel je ze beschermt tegen gevaren, gevaren zullen altijd op de loer liggen waar je ze het minst verwacht.

Voor moeder Courtney Davis was de combinatie van een stressvol huishouden en een onverschrokken kleuter een combinatie die in een complete ramp eindigde.

WAARSCHUWING – Het onderstaande artikel bevat grafische afbeeldingen.

Courtney zorgde er meestal voor dat alle draden niet aangesloten waren en buiten het bereik van haar jonge dochter waren. Maar op een dag vergat ze haar oplader voor de mobiele telefoon los te koppelen van de aansluiting.

De dingen namen een wending voor het ergste toen Gabby, 19 maanden oud, precies deed wat kinderen deden, het einde van de oplader in haar mond stopte.

De geschokte moeder schreef op Facebook:

‘Op een dag had ik mijn oplader in het stopcontact gestoken maar vanwege een heleboel dingen die die dag gebeurden, had ik geen tijd om hem te verplaatsen. Het kostte haar een paar seconden om verbrand te worden. Ze had nooit geprobeerd het in haar mond te stoppen en ze had er nooit mee geknoeid. De ene dag dat ik vergat hem eruit te halen, stopte ze het in haar mond en kreeg een ernstige brandwond. “

Volgens updates van sociale media moest Gabby een plastisch chirurg zien. Veel mensen vroegen op Facebook wat voor soort oplader het was.

Lees ook  10 tips die je voor eens en altijd zullen laten stoppen met nagelbijten

“Ik heb nogal wat berichten ontvangen waarin men wilde weten wat voor soort oplader het was. Het was een in de winkel gekochte oplader die op een SAMSUNG Note 5 past, “schreef Courtney.

Ze deelde ook verschillende foto’s van haar dochter en de vreselijke brandwond die ze in haar mond kreeg. Pas toen de post een groep van moeders op Facebook bereikte, begon ze te begrijpen hoe vaak laders in andere huizen rondslingeren.

In het licht van de tragische gebeurtenis, hoopt Courtney dat Gabby’s ongeluk kan worden gebruikt om kennis te verspreiden over de gevaren van het achterlaten van aangesloten draden binnen het bereik van nieuwsgierige kinderen.

Lees ook  Onvoorstelbaar: De apporterende hond op de foto zal zo meteen sterven.

Vaker dan mensen denken

Dokter Marc Jeschke, medisch directeur van het Ross Tilley Burn Center in het Sunnybrook-ziekenhuis in Toronto, zegt dat het vreselijke ongeluk van Gabby jammer genoeg niet zo zeldzaam is. Integendeel zelfs.

“Kinderen kunnen kauwen op kabels, doorbijten en het kan aanzienlijke schade aanrichten,” vertelde hij aan Global News. “Ik werk al sinds de jaren ’90 met brandwonden en dit is heel gewoon.”

Hebt u thuis koorden binnen het bereik van kinderen?

Ik had nooit echt overwogen hoe gevaarlijk losse kabels in het huis zouden kunnen zijn. Tot op heden zaten ze vaak in de muur zonder dat ik er te veel aan dacht.

Vanaf nu zal ik zeker geen draden achterlaten waar kinderen met ze kunnen spelen.

Deel dit artikel met al je vrienden. Laten we iedereen op Facebook bewust maken van de gevaren van onbewaakte draden in huis!

5-jarig meisje sterft uren nadat ze door de dokter is weggestuurd omdat ze vijf minuten te laat is

Consumentenbond onderzoekt vakantiehuisjes: ‘poepbacterie, schimmel en beestjes gevonden’