in

Moeder vindt baby’s handjes in sokken gewikkeld. Later ontdekt ze het schokkende geheim van de babysitter.

Christian Johnston (36) was in mei van dit jaar op een peuter aan het babysitten in Independence, Missouri in de VS. De ouders waren geschokt toen ze zagen dat de handjes van hun baby in gaas en sokken ingepakt waren. Johnston had daags voordien een berichtje gestuurd dat hun zoon hun handen had verbrand toen hij naar eten wilde grijpen.

Maar de ouders hadden nooit gedacht dat zijn verwondingen zo ernstig zouden zijn – zeker niet omdat Johnston had gezegd dat haar buur een dokter was en dat die hem zou behandelen. De ouders van de jongen konden de sokken niet uitdoen omdat dit zoveel pijn veroorzaakte, dus brachten ze hem naar het dichtstbijzijnde kinderziekenhuis.

Lees ook  Man bewaart zijn nagelknipsels een jaar lang en maakt er een verlovingsring van

De dokters zeiden dat dit geen gewone brandwonden waren. De verwondingen van de jongen kwamen eerder overeen met iemand wiens handen volledig in kokend water werden ondergedompeld.

Anthony De Domenico, de vader van de jongen zegt, dat men wellicht huid van zijn heup zal moeten wegnemen om op zijn handen te transplanteren.

Lees ook  Een leerling werd zo lang gepest tot zijn leraar plotseling iets totaal GESTOORD deed. Waanzinnig!

De moeder van de jongen, Haley Mitchell, zei dat Johnston al bijna een jaar op drie kinderen uit de buurt paste en niet kon geloven dat ze tot zoiets in staat was.

Johnston werd aangeklaagd voor kindermishandelingen en het toebrengen van slagen en verwondingen aan een minderjarige. Dit verhaal bewijst helaas dat je dezer dagen eigenlijk niemand meer kunt vertrouwen.

DEEL dit bericht als ook jij hoopt dat deze kleine jongen zich snel beter voelt!

Video: In toneelstuk met 13-jarige Kate Middleton werd haar huwelijk met William al voorspeld.

Stel moet dochtertje nieuwe naam geven omdat ‘ie ‘niet vrouwelijk genoeg’ is